Saat 8 20de emzirip acile gittim vücutum kabarıp kaşınıyor du doktor serum verdi 4 saat emzirme sütü sağıp dök dedi ama olan süt temiz değilmi biraz emzirip öyle 4 saati tutmam gerekmiyor mu oluşan süt temz diye biliyorum yalnış mı acaba bilgisi olan cevaplasın lütfen