birbalikannesi
Acildeki doktor kızıma da hic birşeyi yok diyip gönderdiler ben kan sonuclarina evde kendim baktim crp si 24 falan cıkmiş sabah polikinlige götürdüm doktor tekrar kan aldı ve kanda enfeksiyon var diye yatışımızı yaptı 5 i gecince enfeksiyon oluyor azda olsa ateş yapıyor bir de polikinlige götürün isterseniz ateşi hala yükseliyorsa