halin00 Kızlar oğlum 1 yaş 2 aylık parmakla bir şey göstermiyor işaret etmiyor. Her çocuğun yapması mı gerekiyor, bu çok önemli mi gelişmemi?
ebru3457 halin00 benim kızım 1 yaşında yada 1 yaş 1 aylık felandı o zamandan beri gösteriyor ama her çocuğun gelişimi bir değil tabi diğer gelişimleri normalse zamanla gösterir
birprensannesi41 halin00 sen öğret ona bişey sor o nerde bu nerde diye sor sonra parmağımizla boyle işaret ediyoruz de yapar bir süre sonra emin ol
betuss0142 Benim kızımda çok geç işaret etmeye başladı sanırım 18. Ah civarıydı korkmayın zamanla hersey oluyor
5manolya1 Benim oğlum da yemek yerken sofrada ne istiyorsa tam işaret etmiyor ama be be diyor . Sanırım ver diyor 😃 ben anlıyorum. Zamanla yaparlar ya bence daha küçükler
papy halin00 merhaba benim kızımda 14 aylık bir yaşına girdiğinde parmağıyla işaraetmeye başladı ama her bebeğin gelişimi kendine özel