kupraa ilk 3 ay zaten uyku anlaminda bsey beklemeyon bunlar cok olası.Gazı vardır,rahatsz etmese dahi zaten gece gunduz kavramları yok.Ve atak haftası olablir.cok zorlandgniz analrda dısarı cikarin bebek arabasinda cok guzel uyur ama uzerni kapatmayın tamamen havalar scak malum.bol temas edin ilk aylar boyle kucakta daha kolay uyirlar memede filan.