İyi akşamlar kızlar kızım 6.5 aylık şu an 7.5 kilo. Ek gıdaya geçtiğimden beri ( yaklaşık 1 aydır) memeyi reddediyor. Bende sütümü sağıp veriyorum. Ve her gün birer tane tadımlık şeyler yapıyorum ( irmikle mama, tarhana çorbası, şehriye çorbası, pirinç ucuyla mama vs.) ama yaptığım mamaları en fazla 3 4 kaşık falan yiyor. 3 4 kaşık yeterli midir sizce tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz