Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık dededede ve yemek gördüğü zaman sadece mamama diye sürekli tekrar halinde başka birşey söylemiyor asla taklit vs yok birşeyi getir dediğimizde getiriyor ver ya da al deyince denileni yapıyor ama konuşmuyor sürekli ııı ıı şeklinde istediklerini gösteriyor ekran günde en fazla 30 dk ne yapmalıyım sizce normal mi