Nazliezgi Sekerpare_ aynı benim kız da öyle benim giydirdiği mi beğenmez elbiseleri süslü püslü şeyleri çok seviyor 3yaşona girecek iki ay sonra bakalım ne değişecek bizde
Sekerpare_ Nazliezgi Benimki de dün diyor anne burnun hiç güzel değil çok şişko 😀😀😀büyümüşler de bizi beğenmiyor bunlar