Kızlar benım kız 3 bucuk yaşında aynı odada yatıyoruz odaları ayırmadık deprem korkusundan ötürü ayırmaya cesaret edemedim ama şimdi şöyle bi linç gelmesin 😅 ilişki konusunda dikkat ederiyoruz bebeklıgınden beri onu belirtiyim şimdi işte ayrı odada yatıcak ama içimde değişik oldu odadan yatağını alınca bı boşluk oldu nasıl aşıcam bunu bılmıyorum bi yanım hep odada yatsın gözümüzün önünde uyusun istoyo bı yanımda artık büyüdü artık ayır odaları dıyo yanı nereye kadar aynı odada yatıcazki enınde sonunda ayırıcaktık zaten işte benım gıbı olan varmı nasıl aşarım bunu kaygılıyım sacma sapan seyler düşünüyorum bı deprem olsa yetısemezsem dıyorum böyle kafamda kuruyorum i