Yenı doğum yaptım 25gun oldu oğlum 4.5 yasında bebek uyuduğunda sızınde sureklı dınlenmenız uyumanıza lazım ben uyumayıncs sütüm az oluyor kayınvalıdemle yasıyorım Allah’tan sağolsun çok yardımcı bana allah razı olsun ondan şuan düğüne gıttı 1hafta yok onun sayesınde rahat dınlenebıldım şuan annem yanımda o gelene kadar yanı çok zorluğu yok ben ıkıncı düşünmüyordum oyüzden bu kadar ara verdım eğer dusunseydım kesınlıkle ıkısının bırlıkte buyumesını tercıh ederdım ama yalnızsanız zor olabilir 40gun yardımcı olabılcek yanınıdda durabılcek bırı varsa sonrasında alısırsınız zaten