Oglum 4,5 aylik. Bu atak bizi bitirdi artik delirmek üzereyimmm:( 3,5 aylik oldugundan beri uykular bozuldu zaten. Desteksiz uyutuyordum o bitti ayagimda sallamaya basladim gunduzleri. O da uyursa max yarim saat uyuyor. Gece uykulari cok duzenliydi, o da bitti surekli uyanip agliyor tekrar uyutmaya calisiyorum. Simdide uyanma sebebi yan donememek:( gun icinde yan donebiliyor hatta sirt ustunden yuz ustune, yuz ustunden sirt ustune de donebiliyor. Ama gece uyurken sirt ustu yatmak istemiyor. Besik mi kucuk geldigi icin yoksa uykulu oldugu icin mi bilmiyorum yan donemiyor, donemeyince surekli uyanip agliyor. Yanina gidip yan ceviriyorum uyuyor. Aliskanlik haline gelmeye basladi artik. Nasil asicam bunu? Tum bunlarin gecici oldugunu soyleyin:( daha gecen gun post acmistim geceleri cok uyanip agliyor diye dis mi cikartiyor diye fotograf koymustum. Kimisi dis geliyor dedi kimisi gelmiyor ataktan dolayi dedi. Ama sanirim gercekten atak sebebiyle. Ben bitti saniyordum ama bitmiyor :(