frdvs19 merhaba öncelikle lohusa olduğunuz için ağlama istekleri falan çok normal keşke eşinizin ailesi biraz anlayışlı olsa siz umursamamaya çalışın onları takmayın lütfen bebeğinize odaklanın sütünüz üzüntüden kesilmesin, göğüs yaraları iyileşene kadar emzirmek istememenizi anlıyorum fakat ilk hafta mastit olduğum için sağarak beslediğim bebeğimde anne göğüs ucuyla uyumlu yavaş akış biberon kullanmama rağmen meme reddi oldu şuan bebeğim 13 aylık hala sağarak besliyorum, sağarak beslemek çok zahmetli.
O yüzden memelerinize göğüs kremi sürüp havalandırarak iyileşmesini hızlandırabilirsiniz ama günde 2-3 defa meme teklif edin biberona alışıp sizi emmemezlik yapmasın sonra