girlmama kaandurumoms 1 kullaniyordum sonlara dogru 2 ye gectim 1 numara bezlerim de elimde pataldi 😂
kaandurumoms girlmama hangi marka kullanıyorsunuz bizimde 3 büyük gibi bacaklarda iz yapıyor ama çok uzun anlayamadım bezden mi
girlmama kaandurumoms prima premium care cok kirmiziysa numarayi degistirin ben o yuzden degistirmistim
kaandurumoms girlmama sanırım bezden kaynaklı sleepy 1-2 beden aynı 3 çok uzun geldi bize anlayamadım
duyguluinsan Prima premium care kullanıyorum, sanki kalıbı dar gibi benim kızım 3 aylık 3 numaraya geçtim. 2 aylık iken 2 kullandım. Sanırım markaya göre de değişiyor