frdvs19 seni çok iyi anlıyorum, ben de 40 gün göğüs yarası acısını çektim ama geçti çok şükür, ağlayarak veriyordum o kadar kötü acıyordu ki, amma pes etmedim, ne kremler sürdüysem geçmedi,burda arkadaşların tavsiyesi üzerine her emzirmeden sonra kendi sütümü sürüyordum yarama bir süre açık bırakıp kurutuyordum, ondan sonra az acımaya başladı ve çabuk zamanda geçti, İnşAllah seninki de tez zamanda iyileşir.