Ee011 kanımıza baktırın. Geçmiş olsun. Bazen ruhumuz yoruluyor ama biz beden yoruldu sanıyoruz. Cevremde benımde va rbir çok anne ki cocuklarımla cocugu yasıt olanda var. Yok anam onlar rahat ben kendi kendimi bitiriyorum cevremde bana öyle diyor. Rahat ol sakin ol bırak akışına falan ama elimde değil, içim kaynıyor. Ban 4-5 aydır cocukları saldım artık yaz geldi kendi başlarına olsunlar okul açılınca toparlarım zaten düzene girer dedim. Onda bile vicdan yapıyorum. Eşim bırak okulları bekle serbest kalın biraz diyor yani