Kızlar oğlum 22 aylık bayağı bir kelimesi var, hemen hemen her şeyi söylüyor fakat hala cümle kuramıyor. Yani cümle olarak en fazla anne gel falan diyor. Bunun dışında pek bir cümle kurmuyor ama dediğim gibi hemen hemen birçok şeyin ismini falan biliyor, söylüyor. Ne yapabilirim hızlanaması için? Yoksa bu aylarda böyle olması normal mi?