Arkadaşlar oğlum 4 aylık olmasına 1 hafta var sorum şu ki herşeyden çok çabuk sıkılıyor tek başına kalmak istemiyor hep onunla konuşayım istiyor oyun halısına koyuyorum en fazla 5 dk sonra mız mız diğer bir müzikli halısı var ona koyuyorum aynı yani herşeyde böyle sadece benim oğlum mu böyle :) yoksa bu aylar böyle mi diş olabilir mi ama ben dişin çıktığını göremiyorum ve hissedemiyorum