bebitonunannesi_
Bir kere Ege turu yaptık.
Bir kere de Antalyadan dönerken bir kaç şehir gezdik. Hemen her yıl Çanakkaleye gideriz kuzenimiz orda. İstanbula yakın illeri gezdik.
İstanbul cidden kalabalık ama çok güzel bir şehir, 30 senedir burdayım, Allah bir şey vermediği sürece asla başka yerde yaşamam diyorum 🥲