Kızlar selam 4 yaşında bir oğlum var geçen hafta doğum yaptım. Şuan oğlumda gizli kıskançlık var gibi hissediyorum beni paylaşamıyor, haliyle emzirmem gwrektiği için bebek şuan genelde benimle ama oğlum sanırım bunu kabullenemiyor ben bebeği kucağıma alıp emzireceğim zaman dibimden ayrılmıyor bebeğin üstüne zıplamaya çalışıyor, veya sert şekilde bastırmaya vs vs… o daha küçük canı yanabilir vs diye anlatmaya çalışıyorum ama hep aynı. Artık akşama doğru tahammülüm kalmıyor bağırıyorum bu sefer daha ters etki ediyor. Şuan eşim evde o sürekli ilgileniyor ama özellikle emzirirken benim yanımdan asla ayrılmıyor. Ne önerirsiniz acaba bu durumu nasıl yönettiniz veya azalttınız