Pirilinannesi Merhaba 41 günlük bebeğim var yüzünde kırmızı kabarcıklar oluştu sivilce gibi biz öpülmekten oldu diye düşündük öpmüyoruz artık ama hala geçmedi ensesine doğru ilerlemiş bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl geçer ne yapmalıyım ?
Babybeste Pirilinannesi isilik olmuştur. Çok önemli değil geçicidir nemlendirici sürebilirsin. Ama eğer baktın iyice çoğalıyor göğsüne falan inerse doktora götür. Benimkide öyle olmuştu arko sürdüm geçiverdi çoğalmadı.
Bulutbey Pirilinannesi oğlum 2 aylık bizde de var sivilce ilk haftadan sonra çıktı. Normal müdahale etmeyin dediler. Ama ilerlemedi hep yanaklarında bir geçiyor bir çıkıyor. Hatta siyah nokta bile kaldı sivilceler kuruyunca. Hafif hafif elimle oynayarak çıkarmaya çalışıyorum kuruluşları.
Busraae Pirilinannesi canım bizde de var aynısı yüzüne parmagımı sürdügümde kuru kuru geliyor elime. Doktorumuz alerjik dedi. Hergün yıka sonra nemlendirici sür dedi eşim aksam alacak nemlendiriciyi bakalım denicez
Minnak22 Pirilinannesi bizimde vardı ilk aylarda sonradan egzamaya dönüştü o sivilceler bioderma atoderm intensive baume ile sabah aksam nemlendiriyorum ve hergün yıkıyorum kızımı cok azalmış durumda
Pirilinannesi Bulutbey çok kötü görünüyor ya kıyamam açıyor mudur acaba diye düşünüyorum inşallah geçer
Babybeste Pirilinannesi bebek vazelini de olur ama cok etki edeceğini sanmıyorum. Bebek vazelinlerini bilemem ama normal vazelinlerin kıllandırma yaptığını duymuştum canım.