Bus1646 Arkadaşlar merhaba. Doğum parası her ay yatacak değil mi ikinci çocuğu olanlar için ? Her ay 1500 . Mart ayında doğum yaptım mayıs ayıında 3 bin aldım . Haziran için yatmadı henüz ikinciye alan var mı acaba
bilgekagan Bus1646 bende martta dogum yaptim 3 bin aldim 2 aylik 2 gunnonce baktim bi 1500 daha yatmis a daha cekmeye gidemedim