nursnmh hiç bu sorunları yaşamadık açıkçası 🤷🏻♀️ benim bebeğim belli bir aydan sonra yanıma alıştığı için kullanmadık. Ama 2 ay net bir şekilde her gün kullandım. Gayet güzel uyudu, tahta falan çıkmadı ki ara tahtadan kastınız nedir onu da anlamadım. Gayet de topladım şu an streçledim kaldırdım 🤷🏻♀️ şans işi biraz