Merhaba bizim gibi olan var mı merak ediyorum kolik bir bebekti anne sütü alarak ilerledik bu zamana kadar çok gazı oluyordu kakamızda haftada bir oluyordu anne sütü aldığı için normal diyordu doktorlar bu arada kakasında mukus vardı ama hiç kan olmadı ek gıda vs derken mukus artık yok oldu şimdi bazen yine kabız olıyor dulcosoft kullan demişti doktor arada yine kullanıyor ama gece olunca gazı oluyor ağlıyor uyanıyor gaz çıkarıyor ama yine biraz geçiyor tekrar tekrar yoruldum uykusuzluktan var mı hala devam eden nasıl yol izlediniz