zeyum7 verirken hiç mama veriyormuşum gibi hissetmiyorum, içim rahat o mamayı verirken. Soya lesitini yok palm yağı yok daha ne olsun. Umarım kabul eder bebeğiniz. Benimki de başta biraz tadını sevmedi zorlandı ama ben ısrarcı oldum içirdim ve alıştı. Israrcı olun, gerekirse ayakta vermeye çalışın