Bunedunyakardesim
4 ay 10 günlükken sadece tadımlara başladım .
Par ak ucu kadar .
Sonra kaşık mamaya geçtim herıbaby 4+ yazana 5. Ayda sadece bal kabağı haşlama yapıp püre ile tariflere geçtim sonra elma armut püresi .
Şimdi 5 ay 20 günlük batına avakado labne yumurta yoğurt hemen hemen herşeyi veriyorum . Çorba vs hepsini
Bende ilk kızlarımda hata yapıp tadım bile yaptırmadım 6 ay . Sonuç olarak zayıf iştahsız çocukluk geçirdiler .
Ben de eski usül ama dikkatli ilerledim .
Yavaş yavaş annesi