6 aylik oglum cok asiri istahli kasik mamasina basladik 1 ay once doktorumuzun takibinde kilosu normal ama cok kasik mamasi verirsem busefer memeyi fazla emmiyor emzirirsem cok az kasik mamasi yiyor.
Ama istahi cok fazla 2 cay barsagina yakin ayina gore pure ve meyve versem löp yutuyor.
Cok seviniyorum elbette zorluk cikarmadigi icin. Ama 5 yasindaki oglumda boyleydi ozaman memeyi birakir korkusu ve kiyamadigim icin cok az kasik mamasi ve tam, emzirme gittik 1,5 yasa kadar o yuzden yemesinde cok sorun yasadim 2, 5 yasinda duzeldi oylede devam ediyor.
Kararsizligim bu beni hergun bitiriyor napsam?
06:30 emzirme
08-10 arasi kasik mamasi
Uyumadan once emzirme
13-14 arasi kasik mamasi + emzirme
16-17 arasi kasik mamasi + emzirme
18:00 emzirme
19:30-20 arasi emzirme 22 emzirme. 01 emzirme 03 emzirme...
Sizce napmaliyim lutfen yardimci olun 11 aylik olunca mecbur krese verecegim (yurtdisindayim)