bebekdeniz Benim de düz ama içi pul pul gibi standart ajdalardan farklı görünce bende şaşırdım ve beğendim birde o modellere bak istersen.
Sekerpare_ seymammm Oluklu ve kibrit çöpü benziyor ama farklı modeller sanırım bende böyle çok beğeniyorum
Meri-Mel Sekerpare_ Ajda bileziğim hiç yok canım latife ettim eski usul benim bilezikler her telden var ,adana burmasi ,evlilik takılarım enli olanlar,bir de sonradan aldık başka model enli yani üç ayrı çeşit 7 bilezik var ✋
seymammm Sekerpare_ evet farklı modeller benim tarzım oluklu ajda değişik değişikte takıyorlar ama ben böyle daha çok şık buluyorum
Sekerpare_ Meri-Mel maşallah canım varmış işte hiç ajda olmasın 😀😀Allah can sağlığı ile takmayı nasip etsin 🌸
Meri-Mel Sekerpare_ Amin inşallah canım elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz ev alma hayali ile artık bilezik almıyorum daha çok gram cumhuriyet falan
[silindi] Sekerpare_ kendiniz bileğinize takıp beğenin 50 bine 1 bilezik olur oluklu düz daha güzel olur sanırım. Ben 2 zikzak 1tane düz kullanıyorum fena değiller bence
[silindi] Sekerpare_ bulursunuz olmazsa ölçüye göre yapıyorlar. Benim de bileğim çok ince ama elim büyük bileğime göre o yüzden bileğime biraz büyük geliyorlar biraz yukarı kaldırıyorum sıkıştırıyorum daha iyi oluyor
Sekerpare_ [silindi] Bakayım artık kuyumcuya olmazsa Urfa dan yaptırayım orada daha uyguna geliyor altın 😀
cokbilmismom Sekerpare_ evet bide herkeste yok çevremde kimsede görmedim daha, diğer klasik ajda herkesin bilegimde oda çok güzel ama ben bunu daha fazla beğendim
hazad Sekerpare_ 2 tane kibrit çöpü var bende bide şimdi zikzak da almayı düşünüyorum bakalım sizin zevkinize kalmış bana göre 1 tane alıcaksınız ince olandan değil farklı bi model almanız daha iyi