Kızlar bebeğim 14 aylık sabah uyandığında sol gözü kıpkırmızı ve baya şişmiş iltihaplanmıştı gözünü zor açtı ılık suyla yıkayıp pamukla demli çay sürdüm biraz kendine geldi. Geçen eltim çocukları alıp köyden merkeze geldi ben babamlardayım küçük bebeği her iki gözü aynı bu rahatsızlıktan olmuş üstelik hastaneden gelmiş haberim yoktu geldiğinde çocuğu görünce içim acıdı doktora götürdüm dedi ordan geliyormuş günahını almak istemiyorum ama ondan mı bulaştı acaba? Enfeksiyon kapmış doktor öyle demiş. Oğlumun bişeyi yoktu günde 50 kez elimi yıkarım çocuklarıma dokunurken mikrop kapmasınlar diye ama sakınılan göze çöp batar misali. Bugün sıra yoktu göz doktoruna götürecektim. Pazartesiye kadar da bekletemem böyle. Acile gitsem ilaç yazıp gönderirler muhtemelen ama bi göz doktoru görse daha iyi olmaz mı sizce ? Ya da en azından pazartesiye kadar evde iltihap giderici ne yapabilirim?