Merhaba hanımlar kızım 17 aylık başta gelişimi fazla değildi ama az da değildi 3 aydır ise kilo gerilemesi yaşıyoruz 10 kg dan 9600 geriledi iştah çok yok iki kaşık yiyip bırakıyor kan değerleri çok az kansızlık var ama ciddi boyutta değil dedi yaşayan var mı bu durumu bir profesöre gitmem gerekiyor mu ayına göre erken diş çıkarıyor devamlı tam oldu diyorum hastalıkta oluyordu bunun içindr geri kaldık kendimi artık yetersiz miyim acaba diye hırpalıyorum sabah uyanır krepini ya da neyi severse yapıyorum öğlen yemeği akşam yemeği aksatmam ama olmuyor