Selam kızlar . Ben Türktelekomda faturalıydım. 470 tl fatura veriyordum taahhut bitince baktım ki faturamın yeni fıyatı 1200 civarında olmus. Aynı paket aynı içerik. Beni aradılar 1200 tl verecegınıze 900 tl ye daha yüksek pakete direk olarak gecırelım bende kabul ettım.
Sonrasında Vodafone ‘ in kampanyası karsıma cıktı ve ben turktelekom sozlesmemı feshedıp Vodafoneye gectım.
Bana mesaj geldı 2 gün sonra : 2250 tl cezanız vardır diye bende acıkcası pek takmadım fakat 3 ay sonra bu borç 5 bin küsürü geçti . Bugun de beni aradılar icra takibi başlattık dıye. Bu durumda ne olur ? Güncel borc 8 bin küsür bu arada . Gunde 40-50 lira zam gelıyor galıba anlamadım.