Arkadaşlar çocukluğumdan bu yana çekiyorum şuan hamileyim ekstra 5 kat daha kötüleşmiştim. Hatta kollarıma vurmaya başladı. Doktor doktor gezdim 100 defa tahlil verdim. Vitaminleri hep kullanıyorum zaten kendimi bildim bileli. Ailemde genetik. Anneannem de annem de hatta 2 buçuk yaşında ki kızımda bile var. Psikolojim bozuldu. Sabah 7 ye kadar yatakta dönüp dolanıyordum uyuyamıyordum günde 2 saat anca uyuyordum artık oturunca bile olmaya başlamıştı. Geçen trendyolda bir krem gördüm huzursuz bacak sendromu için herkes memnun kalmış. Fakat sipariş versem 1 haftaya anca gelecekti. İçeriğine baktım. Kuyruk yağı, bamya tohumu yağı, zeytinyağı,karanfil yağı, lavanta yağı, çörek otu yağı, Hindistan cevizi yağı, kantaron yağı ve hint yağı birde 4-5 yağ daha vardı. Onlar elimde olmadığı için bu saydıklarımdan bamya tohumu yapı hariç hepsi evde vardı. Kuyruk yağını kayınvalidem yapıp dondurup göndermişti. Kasaptan alıp yapabilirsiniz. Hemen 5 dk aktara gidip bamya tohumu yağı aldım. Eve gelip kuyruk yağımı benmari usulü erittim. Kenara koydum ılıyınca elimde ki tüm yağları karıştırdım. Tamamen soğuyunca buzluğa attım 10 dk. Sonra çıkarıp alt tarafa dolaba koydum. Krem haline geldi. Gece yatmadan 1 saat önce hem kızıma hem kendime sürdüm. İnanır mısınız aylar sonra ilk defa bacağım atmadan uyudum. Hatta yatakta bekledim. O kadar alışmışım ki bacak atmasına artık. Atacak mı diye bekledim. Baktım birşey yok. Yattım uyudum 🤣 Ağrı sızı hiç birşey yok. Normalde kalkınca yine olurdu. O gün akşama kadar yine olmadı. Gece uyumadan ne olur ne olmaz diye yine sürdük tabi. Bugün 4.gün çok iyiyiz çok şükür hem kızım hem ben. Annemlerde yaptı dün. Onlarda gece bacaklarının atmadığını söyledi. İnşallah faydam olmuştur. Allah düşmanımın başına vermesin. Deneyin faydasını göreceğinize çok çok eminim. Ben asla iyileşemem çok ilerledi diyordum. Nörolojiye giden bilir bi ilaç veriyor o bağımlılık yapıyor diye hep korktum kullanmaya. Neyse ki şükür kurtulduk. Umarım düzenli kullanımda tamamen biter