Merhaba kızlar malum havalar aşırı sıcak evde vantilatör var ama yetmiyor. Bebeğim her gün sadece zıbınla duruyo ama geçen hafta her gün sırtı aşırı terlemişti her gün banyo yaptırmama rağmen ve her gün üst değiştirmeme rağmen durduğu yerde terliyordu. Bebeğimin sırtında kuruluk oluştu pütür pütür ve sivilcemsi şeyler çıktı kızardı yani. Egzamadan şüphelendik çocuk doktoruna götürdük neyseki egzama değilmiş. Vücudu kuru dedi elbiselerini yıkarken ki deterjanını ve şampuanını değiştirmemizi istedi mustela yazdı. 1 ay böyle deneyelim geçmezse krem tedavisine başlarız dedi.Sizin de başınıza böyle bir şey geldi mi? Kendim evde zeytinyağı sürüyorum sırtına masaj yapıyorum. Başka ne yapabilirim? (doğal)