gizembsee Hanımlar yardım edin kızım 13 aylık özel menenjit aşısını oldu sabahtan 1 saattir bacağının üstüne basarken topalliyor ve ağlıyor otururken bile bacağına hafif baskı olsa da ağlıyor ne yapmalıyım yapabileceğim birşey var mi?
ayisit gizembsee aşı yeri acı yapıyor normal birkaç güne düzelir isterseniz buz ile masaj yapabilirsiniz