
Şuan o kadar üzgünüm ki benden sonra başvuranlar doğum yapanlar bile aldı paralarını ama bana bakın bide reddedilmiş neymiş çocuğun bilgilerini girmemisim girmediysem bana Aybars diye nasil bilgilendirme geliyo bu saçmalık ve bibokadar da haksızlık kaç aydır bu parayı bekliyorum gerçekten ihtiyacım olmasa ilgilenmem bile yaziklar olsun bı yardım yapıyor bu devletin başındaki insan ne bı ayrıntı vermek var ne de ilgi alâka yazıklar olsun ficeklerim bu kadar