Arkadaslar oglum 27aylık kilosu 12bucuk boyu 90 cm.
Ek gıda döneminden beri hep secici ve istahsız bi cocuk 1-2 yaslarındayken kan degerleri iyi olmasına ragmen yinede takviye kullanıyodum ama ise yaramıyodu ya ben bu cocuga ne yapsam hic bisey yemiyo oyunlada denesem ekranda varsem tabakta süslesem ödüllendirsemde bu cocuk asla yemek yiyemiyo daha pirinc pilavı mercimek corbası et kıyma tavuk patates bulgur sebzelerin hic biri bu yazdıklarımın hic birinin tadını bilmiyo karsısında kendimide öldürsem yemiyo 2 gündür sadece suyla duruyo abur cubur versek hic düsünmeden yiyo ama onuda ben vermiyorum delircem gercekten psikolojim bozuldu yemeden nasıl ac kalabiliyo bilmiyorum hastalancak hastanelik olcak diye korkuyorum. Ergoterapiye ve psikologa götürecek maddi durumum yok suanda cok bunaldım ve artık cocugumdan nefret eder dereceye geldim sevesim gelmiyo ben daha önce etrafımda ailemde böyle bi cocuk görmedim napıcam bilmiyorum