aybarsbebekk Doğum parasına nasıl başvuru yapıyoruz ben bir türlü nerden başvuru yapacagımı bulamadım herkes 2. aldı ben kaldım😂
sedatadik aybarsbebekk e devletten doğum yardımı yazın ordan başvuru yapın telefondan olmazsa benim olmadı bilgisayar dan yapın
cylnhll E devlet üzerinden başvuru yapın sonra ailem uygulamasını indirip ordan ilerleyin paranız yattığında ailem uygulaması üzerinden haberiniz olucak