Mamimomm Sadece hastaneden eve gelirken bir kere koydum içine bidaha da kullanmadık ama çok şık ve güzel gören herkes hayran kalmıstı cok severek yaptirdim ama kış oldugu icin bi kere kullanma şansm oldu isteyene instagramdan resim atabilirm😊