myangelson Dilaradeniz bana da 4 buçukta mesaj geldi de başka ilçeden çekmem lazım eşimin izin aldığı bir gün çekeceğim artık 🥲 daha ilk kez çekeceğim Şubat’ta doğum yapmıştım
YorgunAmaMutluAnne Dilaradeniz bende ilköğretmenim ailem de görünüyor ama banada eşime de mesaj gelmedi 🥺🥺🥺🥺 ne demek oluyor ki şimdi bu
eymen_oyku Dilaradeniz merhaba e devlet onayladı yazıyor ama ailem uygulaması hala ödeme kaydı oluşmamıştır diyor bilginiz var mı acaba