Merhaba arkadaşlar hepsi burada ile anlaşamadığımız için hakem heyetine başvurdum kazandım. Hepsi buradaya tekrar başvurdum 15 günlük itiraz hakkımızı kullanacağız dediler. Bu süreçte avukata ihtiyacım var mı nasıl bir yol izlemeliyim bilginiz var mı?