Kızlar kusura bakmayın şimdiden böyle bir başlık açtım. Benim sürekli olan bir problemim di kabızlık ama sezeryan da sonra daha da kötü oldu . Doktor ilaç vermişti evet onu alınca faydası var ama o da karnımı baya ağrıtıyor diğer gün yine aynı problem . Kayısı falan da yiyorum ama pek bir etkisini görmüyorum kefir de aynı şekilde başka ne yapabilirim sıkıldım artık bu durumdan