Kızım 15 aylık ilk başlar bana çok düşkündü şimdi herkese düşkün sanki babasını görünce bana asla gelmiyor dedelerini görünce de aynı eşim her istediğini yapıyor sürekli dışarı falan çıkarıyor ben ona göre daha kuralcıyım hayır diyorum ondan sanırım bide hoşlanmadığı şeyleri de ben yapıyorum bezini değiştirmek uyutmak gibi ondan mı bilmiyorum yolda gel diyene bile gidiyor resmen artık beni sevmiyor diye düşünmeye başladım