Hanımlar ağır bi boğaz enfeksiyonu grip olmuşyum onunla beraber 20 lik diş ağrım da oldu ilk defa dişçiye gittim yarısı çıkmış yarısı ete gömük çekilmesi gerek dedi ama beni gribim hafifledi şu an diş ağrım da baya geçti gibi ilk günler çok kötü ağrıyordu antibiyotik felan da kullanmadım ilaçsız ıhlamur vs atlattım gribi sizce çektirmelimiyim durdukça dönem dönem ağrır mı yoksa grip olduğum için mi ağrıdı çok kararsız kaldım buraya diş röntgen resmini de ekleyeceğim şimdi sol alt 20lik dişim ağrıyordu aranızda çektiren varsa tecrübelerinizi bilmek isterim
