Benimde bebeğim 2 aylık 4 gündür kaka yapmıyordu hastaneye götürdüm fakat gayet normal bir şeymiş bebeklerde 10 günden sonrası sakıncalı demişti doktor bana yapmaya bilir eğer gazını çıkartıyorsa bir sıkıntı yokmuş bende çok korkmuştum ama böyleymis 4 günde bir yapıyor bebeğim benimde ilk doğduğu zamanlar her gün yapıyordu canını sıkma yine doktora götür ama normlamis bize fitili de önermedi yapar dedi 4 günde bir yapıyor