princessgirl Minisse valla bakıyorum da şöyle sağa sola gece uyanmaları geçiyor da sanırım mız mızlanma uzun sürüyor yazılanları okuyunca öyle anlıyorum 😢
bigeminannesi tunaaamom24_ Pek sakin kalabildiğim söylenemez ama darlandığım an suyla oynatıyorum 😂 su aktivite masası var onunla oynarken 10 15 dakika nefeslenip sakinleşiyorum
Duriskonunannesiii tunaaamom24_ en azından ortalığa atıyor bizimki olsa kinetik kumu da yemeye çalışırdı , o keki de her yere sürer sonra yalamaya kalkisirdi bilmiyorum 5 yaşına geldi ablası hala onda bile bir skillanma belirtisi yokki kardeşten bekleyeyim
tunaaamom24_ Duriskonunannesiii sizin durum bizden de zormuş ya. 5 yaş da çocuk daha ama biraz uyum biraz sakinlik bekler heralde insan o yaşta da 🤷
tunaaamom24_ princessgirl 😅 maalesef öyle ya en çok sinir bozan da o mızmız haller ama sonra bunlar da şükür sebebi diyorum daha bir sakin bakmaya başladım artık, sağlıkları yerinde olsun da 🤗
tunaaamom24_ babyboy_35 yok bizde şuan onlar inşallah olmaz ama dışardan görüyor olabilir mi veya içgüdüsel çünkü yeğenim de çok ısırırdi.
babyboy_35 tunaaamom24_ hayır maalesef göreceği kimse yok doktorumuzla konuştum 2 yaş sendromuna erken girmiş dedi
tunaaamom24_ melisamoms öyle çabuk büyüyorlar ki 🥹 valla okulu geçtim ergen yeğenlerim var ablamlar da bunlar iyi güzel zamanların diyor 🤷😅 ben anlamadım hangi zamanları güzel olacak
tunaaamom24_ princessgirl ay o mızmız haller 😮💨 benimki bir de balık burcu gözünün ucunda bekliyor en ufak bir şeyde akmaya hazır o gözyaşı 😅 biz murada erdik derken hoop ikinci çocuk gelir 🥲
tunaaamom24_ babyboy_35 benim de korktuğum şey o 🤦 sanki yavaş yavaş başlıyoruz gibi dün yumurtayı kesip verdiğim için ağlama krizine girdi daha 16 aylık 🤦 Allah güç kuvvet versin bize
tunaaamom24_ Minisse o yüzden de gece uykuları berbat 🥲 uykuyu geçtim de yemeyince gerçekten içime batıyor