momyy30 @leyla0011 şu an tam 57 günlüğüz ve hemen hemen25. Günde falan bıraktırdım mama + memeyi. Ben biberondan korkmadım çünkü sütüm artsın diyr bir ara hep sağarak verdim. Şu an biberonu da bıraktık sadece dışarı çıktığımızda emzirebilecek durumda değilsem sağdığım sütlerden veriyorum biberonla. Düzenli sağım yapmak sütü çok güzel arttırıyor. Bide bol su içmek. Bu ikisi en önemli iki şey, günde en az 3-4 litre su içmeniz lazım.
Bu arada çoğu anne sütünün yettiğinin farkında olmadan mamaya başlıyor. Mama öcü değil tabii ki ama sütüniz yetiyorken kullanmaya gerek yok bence. Sütün yetip yetmediğini de bez takibi yaparak öğrenebilirsiniz 🥹