OrdekYavrusu Kızlar arkadaşımın kızının 1 aydır geçmeyen isiliği var. Doktorun yazdığı kremler dahil olmak üzere birçok şey denedi ama hala geçmiyor. Önerisi olan var mı 🥲
Nacafa OrdekYavrusu bez markası değiştirsin. İsilik değilde bezin içindeki bir maddeye alerjisi olabilir
buaklinerdenaldinnerden OrdekYavrusu plantol verdi eczane bana çok iyi geldi doktorda ıslak mendil sürme dedi tuvaletini yapınca banyoda yıkıyorum iyice kurulayıp biraz bekleyip bezini takıyorum hatta bez takmasan çok daha iyi olur çok geçmiş olsun
[silindi] OrdekYavrusu bu isilik mi çok kötü olmuş ya bezi çıkarın. Tekrar doktora götürün demek ki verdiği krem iyi gelmemiş kortizonlu krem kullanması lazım. Çok üzüldüm şu an hala bezle oturmasına çıkarın ki hava alsın
betul97_ OrdekYavrusu Bezinizi ve ıslak mendil kullanmayın nemli pamukla silin. Birde bence başka bir doktora gidin isilik gibi de durmuyor