Kızlar size bi soru ile geldim doğum yapalı 43 gün oldu normal doğum yaptım dikişim var ama ebe kontrol ederken 4-5 dikis gözüküyor dedi tabi iç dikişimi bilmiyorum kaç tane çok yok ama doktor 5-6 dk da dikmiştir ayna ile bakıyorum şuan hani böyle et parçası olur ya onun gibi dikmişler sanki dudağını kesip yanların,oraya yapıştırmışlar böyle et beni gibi şiş bu geçermi bilemiyorum dikişlerim düştü zaten görüntüsü kötü duruyor ya