3 ay 8 günlük bebeğim bugün Bexsero ve Nimenrix aynı anda iki bacaktan yaptırdık. Doktorumuz 3-5-13 şeklinde takvim ayarladı. 5 saat oldu aşı olalı ateşimiz çıkmadı çok şükür. Calpol verdim, 5 saat arayla 2 kez daha ver dedi doktor.
Bizi gibi olan var mı? Neler yaşadınız?