15 aylık kızım var ve tek beslenmesi devam sütü ne ev yemeği ne muhallebi ne püre bir bebek hiç mi bir şeyi sevip yemez o kadar zorlanıyorum ki artık ne yapacağımı şaşırdım her şeyi geçtim eline bi muz bi elma vs. bile versen bir iki ısırık almaz mı ya hiçbir şey yemediği için devam sütünü de kesemiyorum en azından bir şeyle beslensin diye ama böyle nereye kadar gideceğim bilmiyorum 😔