10 aylık olacağız, bebeğimin üstten dişi geliyor ama tam patlamadı beyazlık var. Çok huysuz kucak istiyor, kucağıma alıyorum yine ağlamaya başlıyor . Acaba Calpol veriliyor mu diş sancısında? Ateşi yok. İştahı da aynı zaten iştahlı bebek değildi. Başka belirti olmayınca dişe yordum. Ne yapmalıyım