anneann oo maşallah bebişee 🥳 elelerinden otursun diye tutuyorum o direk ayağa kalkıyor, destekle oturabiliyor desteksiz 1 2 dakika oturabiliyor yana düşüyo başını dik tutabiliyor yemesinde bir problem yok hatta kendi yemeğimi görmeden yiyorum onada vermezsem ağlıyo kıyameti koparıyo iştahlı çok şükür tek kolunu altından kurtaramadığı için yüz üstündeyken sırt üstü olamıyor